حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ویژگی های جدید دوربین Samsung Galaxy S7 در اندروید نوقا

 

آپدیت اندروید 7 (نوقا) به صورت جهانی برای دو گوشی Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge عرضه شده است و کاربران ایرانی نیز میتوانند از آن بهره ببرند.حالا با مطالعه این مقاله در سایت عکاسی با ویژگی های جدید این آپدیت آشنا شوید.

در این آپدیت جدید علاوه بر بهبودهای ظاهری و بهره‌وری بهتر از انرژی که همراه با اندروید 7 نوقا به ارمغان می‌آید، سامسونگ نیز برخی از اپلیکیشن های اختصاصی خود را بازطراحی کرده است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 7 اشاره کرد.

نسخه به روز شده نرم افزار دوربین Samsung Galaxy S7 در حال حاضر تا حد زیادی ساده است، به هم ریخته و نامرتب نیست و همچنین از ژستورهای حرکتی کاربران نیز پشتیبانی می‌کند که همه آن‌ها به لطف سیستم عامل اندروید 7 نوقا به دست خواهند آمد. این اپدیت ممکن است زمانی که با گوشی گلکسی اس 7 / اس 7 اج خود آن را دریافت می‌کنید، شما را سردرگم کند چرا که تفاوت زیادی بین نسخه مارشمالو و نوقا آن وجود دارد؛ به همین خاطر ما برخی از تغییرات و قابلیت های جدیدی که همراه با اندروید نوقا به اپلیکیشن دوربین Samsung Galaxy S7 اضافه شده‌اند را در زیر برای کاربران محترم لیست کرده‌ایم.

ویژگی های جدید نرم افزار دوربین Samsung Galaxy S7

بهینه سازی، رابط کاربری ساده

دیگر خبری از 12 آیکون مختلف و شلوغی بیش از حد تصویر به واسطه آنها نیست. پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) اینک به دو بخش از مورد استفاده‌ترین گزینه ها (تنظیمات فلش و HDR) تقسیم شده است. همچنین با قرار گیری تنها 3 آیکون در سمت راست، به نظر همه چیز مرتب‌تر شده است؛ در گذشته سمت راست نیز میزبان 5 آیکون تنظیمات مختلف بود.

کنترول منو ها با ژستورهای حرکتی

ناوبری همراه با روش مرسوم ژستورهای حرکتی یکی از مشخصه های برنامه دوربین گوگل است که توسط اندروید نوقا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، حالا نرم افزار دوربین Samsung Galaxy S7 نیز چنین قابلیتی را برای کاربران خود به همراه دارد. اگر شما تعجب کردید که آیکون ها از صفحه اول این برنامه حذف شده‌ و به زیر منو رفته‌اند، در واقع جواب شما همینجاست. برای رفتن به دوربین جلو، انگشت خود را بر روی صفحه به سمت بالا بکشید و یا به سمت پایین بکشید تا به دوربین عقب منتقل شوید، به سمت چپ بکشید تا تمامی حالت های عکاسی نمایان شوند و یا به سمت راست بکشید تا به تمامی فیلترها و افکت های رنگی دسترسی پیدا کنید. تمام آیکون‌ها به همین سادگی به ژستور تبدیل شده‌اند.

حالت عکاسی زیبا (Beauty Mode) برای دوربین اصلی

در نسخه جدید نرم افزار دوربین Galaxy S7 دیگر تنها دوربین سلفی میزبان حالت عکاسی زیبا نیست. در اینجا یک قابلیت با دسترسی بسیار سریع به ارمغان آمده است که می‌توانید شما با استفاده از آن چهره افراد موجود در عکس گرفته شده با دوربین اصلی را نیز روشن‌تر کرده و لکه ها را از بین ببرید تا آن‌ها زیباتر به نظر برسند. بدون شک این قابلیت برای تصاویر گروهی خانوادگی عالی خواهد بود.

منوی مجزا برای حالت های عکاسی سلفی

از طریق تنظیمات دوربین، گزینه “Front” را انتخاب کنید و سپس یک منو جدید حاوی راه هایی برای عکاسی سلفی برای شما ظاهر می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید دستگاهتان را تنظیم کنید تا همراه با فرمان های صوتی عکس و یا فیلم بگیرید. شما می‌توانید عباراتی نظیر Smile , Cheese , Capture و یا Shoot را به زبان بیاورید تا یک عکس سلفی بگیرید. برای تهیه فیلم نیز می‌توانید از عبارت Record Video استفاده کنید.

سلفی پانوراما با حرکت

یک مود سلفی جدید می‌تواند جذاب‌ترین بخش در اپلیکیشن دوربین Samsung Galaxy S7 باشد. این حالت که Wide Self-Portrait with Motion نامیده می‌شود، چیزی بیشتر از یک پانوراما حرکتی نیست، اما با استفاده از دوربین جلو به ارمغان می‌آید. سلفی گروهی شما می‌تواند به راحتی به یک کلیپ ویدیویی کوتاه و یا گیف جالب را بسازید.

 

منبع اخبار گجت

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X